Monday 9 January 2012

kecewa

subhanaAllah


aku rasa kecewa sangat sebab barang yang aku sayang rosak. rosak bukan sebarang rosak. tapi rosak kritikal punya. akibat dari hentakan kuat yang..entahlahhh. tak dapat aku nafikan,yang aku tak dapat tahan airmata nih dari terus menerus jatuh. aku rasa tersangat la kecewa. BABY,nama yang aku bagi untuk BLACKBERRY aku. maafkan aku kerana tak dapat menjaga kau dengan sempurna. dapat bertahan hanya seketika. jujur aku cakap. aku rasa loser gila. dah lama aku nakkan BB nih. memang sangat lama. tapi apakan daya. aku tak mampu macam mereka. sampai laa satu ketika aku dapat juga merasainya. terima kasih atas anugerah nih ya Allah. perasaan tersangat laa gembira apabila dapat memilikinya. tapi... seketika cuma. BB,jangan risau okay. aku cuba baiki kau semampunya, walau aku tahu kos nya sangat tinggi. tapi aku akan cuba semampu aku okay untuk memiliki kau semula. insyaAllah,ada jodoh. gaji nanti kita jumpa lagi yea. aku berharap sangat. permudahkanlah Ya Allah :(

No comments:

Post a Comment