Thursday 5 January 2012

goodbye 2011. welcome 2012 :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Agung Lagi Maha Besar :)


subhanAllah. alhamdulillah,thanks to Allah atas segala nikmat yang telah diberikan. Aku bersyukur kerna masih lagi diberi peluang untuk menikmati keindahan ciptaanNya dan masih lagi berpeluang untuk menebus segala dosa yang telah diperlakukan. Terima kasih Ya Allah. 

Tahun 2011. Telah banyak yang telah aku lalui pada tahun ini. Suka,duka,pahit,manis. Semuanya aku rasa,sikit pun tak ada yang tinggal. Dan dari apa yang berlaku selama ini adalah pengalaman dan pengajaran buat diri aku untuk menjadi lebih matang dalam kehidupan yang penuh liku-liku ini. Tidak pernah aku lupakan dengan semua yang berlaku. Semua kenangan 2011 akan aku lipat kemas dalam hati :)
GOODBYE 2011 

HELLO 2012
 i hope what i wish for this year comes be true ^_^ insyaALLAH.
with
life<3
family<3
love<3
friends<3

please be nice with me dear year :)
^_^

No comments:

Post a Comment